Maximilian Büsser kreatív igazgató, aki egyébként a klasszikus Jaeger-LeCoultre-nél szerelemesedett bele a microtecnológiába, őrült, művészi és lenyűgöző „óragépeivel” rendre újraértelmezi és egy másik, teljesen ismeretlen idősíkba tereli az extrém bonyolult mechanikák, a haute horlogerie-k jövőjét.
A svájci dizájnergárdát a ’70-es évek ikonikus szuper-sportautója, a Lamborghini Miura ihlette, miközben automata szerkezetével ennek a quartz korszaknak mutat be a maga pofátlanul elegáns stílusával. Irányvonala egyértelmű üzenet a digitalizálódó világnak, hogy a mechanikus óraszerkezetek túlélték a hetvenes, nyolcvanas évek quartzóráinak támadásait. A manufaktúrák köszönik jól vannak és igazából most élik reneszánszukat.
A 42 órás járástartalékkal bíró szerkezetből mindössze 66 db készül. Cirka 15 milliós vételárával ez az eddigi legelérhetőbb MB&F kreáció, ami valaha készült a genfi stúdióban. VIDEÓ
A svájci dizájnergárdát a ’70-es évek ikonikus szuper-sportautója, a Lamborghini Miura ihlette, miközben automata szerkezetével ennek a quartz korszaknak mutat be a maga pofátlanul elegáns stílusával. Irányvonala egyértelmű üzenet a digitalizálódó világnak, hogy a mechanikus óraszerkezetek túlélték a hetvenes, nyolcvanas évek quartzóráinak támadásait. A manufaktúrák köszönik jól vannak és igazából most élik reneszánszukat.
A 42 órás járástartalékkal bíró szerkezetből mindössze 66 db készül. Cirka 15 milliós vételárával ez az eddigi legelérhetőbb MB&F kreáció, ami valaha készült a genfi stúdióban. VIDEÓ