Három évre szerződtette kampányaihoz Penélope Cruzt a Loewe. Az 1846-ban alapított madridi luxusmárka, melyet gyakran a spanyol Louis Vuittonként is emlegetnek, hibátlanul választotta meg reklámarcát. A 38 éves díva lenyűgöző szenvedélyessége remekül tükrözi a mára LVMH tulajdonú divatbrand évszázadokon átívelő spanyol eredetét. A fotókat Mert Alas és Marcus Piggott lőtte a Palacio Marqués de Villafranca patinás épületében.

Az Oscar-díjas spanyol színésznő számára - aki egyébként 2010 óta Javier Bardem felesége - nem ez az első alkalom, hogy modellt áll valamelyik luxusmárka arcaként. Nemrég testvérével, Monicával együtt arra is vállalkoztak, hogy a brit fehérneműcég, Agent Provocateurnek tervezzenek saját nevükkel fémjelzett ultraszexi kollekciót. (L’Agent)