Luxus-divatkollekcióval rukkolt elő a Lamborghini 50. születésnapja alkalmából. A fiatalos, sportosan elegáns darabok mindegyikén „virít” majd a márka 50-es emblémás logója, ami remekül passzol az autókban is használt exkluzív matériákból készült pólókhoz, pulóverekhez, nadrágokhoz, kabátokhoz, mellényekhez, övekhez, nyakkendőkhöz és cipőkhöz. Hogy teljes legyen a „bikás” casual-készlet bőr, illetve szénszálas táskák és hi-tech mobil/tablet kiegészítők is készülnek tavaszra.

A luxus-autómárka fél évszázados múltjáról „100 évnyi innováció 50 esztendő alatt” szlogenjével emlékezik meg. Huncut módon üzenve a konkurenciának, a most centenáriumot ünneplő Aston Martinnak és az örök ellenfél Ferrarinak

Ferrucio Lamborghini, egykori traktorgyárost egyébként sértődöttsége és a Ferrarik iránti elégedetlensége motiválta a saját autómárka megalapításában. Történt ugyanis, hogy Enzo Ferrari lekezelően és arrogánsan fogadta a tehetős sportautó rajongó Lamborghini kritikáit, melyeket Ferrarijaival kapcsolatban említett.