Az Amouage luxusmárka hivatalosan alig negyed évszázada készít parfümöket, de ez ne tévesszen meg senkit, hiszen parfümmestereik hozzáértését az ősi, több ezer éves arábiai illatkultúra hagyományai táplálják.

A márka különlegessége és egyedisége leginkább a francia újkonyha (nouvelle cuisine) filozófiájához hasonlítható, ahol - az Amouage brandhez hasonlóan - szintén csakis a legkiválóbb friss, minőségi alapanyagokat használják fel. Nem véletlen a francia hasonlat, hiszen az omán szultáni család kezdeményezésére alapított luxusmárka irányítását épp egy franciára, Grasse városból Christopher Chong kreatív igazgatóra bízták. Ez a dél-franciaországi település egyébként kiváló mikroklímája miatt a francia parfümkészítés központja is.

Az Amouage parfümökkel szemben nincsen semmilyen megkötés, ugyanis a tökéletesség jegyében a parfümház anyagi hátterét az uralkodóház biztosítja. Egy-egy parfüm akár 120 természetes eredetű alapanyagból is készület. Főbb alkotóelemeik rendkívül ritkák, ezért más parfümgyártók gyakorlatilag nem is használják azokat, kimagasló áraik és nehézkes beszerezhetőségük miatt. Ilyen különlegesség például az ománi sziklarózsa vagy éppen az ezüstös tömjén, melyet, mint „fából kicsorduló ezüstös cseppeket” évezredekig még az aranynál is értékesebbnek tartottak. Ez utóbbiért akarta például Nagy Sándor is meghódítani Arábiát.

Az Amouage önmagában egy életstílus, ügyfelei között leginkább uralkodócsaládok, globális intézmények vezetői és kifinomult ízléssel rendelkező nemzetközi művészek és hírességek szerepelnek. Haladva a korral és a modern luxusmárka-követelményekkel webshopjukon keresztül illatkollekciójuk elérhető Európában és az Egyesült Államokban is.