A négy kipufogós, olasz kétkerekű nem csak Ferrarikat idéző, vadító vonalvezetésével csábítja a sportmotorok tehetős szerelmeseit, hanem az olyan fejlett műszaki/technikai megoldásival is, mint az ELDOR vezérlőegység ride-by-wire kontrollal, az extrémgyors váltásokat segítő EAS (Electronically Assisted Shift) vagy éppen az F4 RR csúcsmodell kiváltsága, az elektromosan állítható Öhlins felfüggesztés.
Az alap R és az F4 R alig 5 lóerővel maradnak el a csúcs RR-től. Felszereltség tekintetében azonban jóval nagyobb a differencia, ami az árakat nézve súlyos milliókkal köszön vissza. Mindhárom modell kétféle fényezéssel rendelhető; az alap F4-es 17 ezer, az R-változat 20 ezer, míg a királynő RR 25 ezer eurótól.
Az alap R és az F4 R alig 5 lóerővel maradnak el a csúcs RR-től. Felszereltség tekintetében azonban jóval nagyobb a differencia, ami az árakat nézve súlyos milliókkal köszön vissza. Mindhárom modell kétféle fényezéssel rendelhető; az alap F4-es 17 ezer, az R-változat 20 ezer, míg a királynő RR 25 ezer eurótól.