Jól előretekert a konkurensekhez képest az Audi, legalábbis az elektromos kerékpárok piacán. Az E-Tron Spyder Bike innovációjukhoz 3 lóerős, 250 Nm (!) nyomatékra képes meghajtást álmodtak meg a német mérnökök. Ennek forrását, egy 48V-os Li akksit pedig egy igen kellemes vizuális élményt nyújtó vázba rejtették.

Az E-Tron Spyder Bike négy üzemmódban is használható; Pure, Pedelec, Grip, Power Wheelie és Balanced Wheelie. Ez utóbbi két opció kifejezetten egykerekezésre szolgál oly módon, hogy az önmagát balanszírozó rendszerrel még a legamatőrebbek is vagánykodhassanak a profi triálosok között.

A hadronütköztetőn kívül szinte minden „létfontosságú” dologgal felszerelték a karbonvázas - leginkább a Lambo Sesto Elemento koncepcióra emlékeztető - kétkerekűt. A hidraulikus fékek, a 9 sebességes szekvenciális váltó, a légrugós teleszkóp, a gombnyomásra állítható kormány és ülésmagasság mellett az alapfelszereltség részeként említhető, hogy az E-Tron az okostelefonokkal és általuk az online közösségi oldalakkal is képes kapcsolatban lenni akár 80 km/h-ás sebességnél is.