Teljesen alumíniumból készült karosszériájának köszönhetően több száz kilóval csökkent a Range Rover legfrissebb változatának tömege. Az extrém fogyókúra minden bizonnyal jó hatással lesz majd a luxus SUV üzemanyag fogyasztására, manőverezhetőségére, legendás off-road képességeire és persze mindezek által a modellcsalád jövő évi értékesítési mutatóira is.

Európába három szimpatikus motorral érkezik az új Range; 510 lovas ötliteres V8-as kompresszorossal, 258 lóerős háromliteres TDV6-tal és 340 pacis 4,4 literes SDV8 dízellel. Ezek mindegyikében egy új fejlesztésű, nyolcfokozatú automata váltó dolgozik majd. A mérnökök a biztonsági feladatok ellátását a pillanatnyi menetviszonyokhoz igazodó Terrain Response System-re bízták.

Minden idők legkifinomultabb, legjobb menetképességekkel rendelkező Range Rovere nem csak kívülről, de belülről is megújult. A szinte végtelen szín- és matériakombináció mellett több ütős Meridian hifi közül is lehet választani; milliós felár ellenében akár a 29 hangszórós, 1700 wattos térhangzásos változatot is. Hab a tortán a kulcs nélküli nyitás, a panorámatető, a hangvezérlés, a luxusülések vagy éppen a választható 21 colos felni.