A legtöbb autó esetében a modellfrissítés éppen csak egy csipetnyi külső ráncfelvarrást és némi enteriőrbeli apróbb átalakítást takar. Az Audi mutatva, hogy az R8 nem igazán tartozik a „legtöbb autó” kategóriába, a V10 Plus frissítésével nagyobb meglepetést okozott.

A durván 50 milliós csúcs Audi 550 lovas V10-es R8-át hétfokozatú duplakuplungos S Tronic váltóval vértezte fel. Ez a gyorsulás terén - 100-as tempóig - 3,5 másodperc alatt segíti a LED-esített, diffúzorosított és szénszálasított sportautót, mely amúgy 320-ig bírja szuflával.

Bang & Olufsen 12 hangszórós, 465 wattos hifi rendszerétől hangos és a V10-estől morajló R8-asok karbon-kerámia fékrendszerrel, 19 colos felniken gurulhatnak majd ki a szalonokból.