A legtöbb kereskedő cég gazdasági okok miatt egyre inkább online területen próbálkozik szolgáltatásainak bővítésével. A Mistral webáruházas borkereskedés azonban az árral szemben haladva inkább egy dizájnos, interaktív borgalériával csalogatja az érdeklődő vásárlókat, mintsem egy milliomodik netes alkalmazással.

A São Paulo-i Mistral Wine & Champagne Bar kreatív módon szólítja meg a betérőket, akik igazán élményteli módon fedezhetik fel a bor- és pezsgőkultúra magával ragadó esszenciáját. Az íves belső falak - melyek a Studio Arthur Casas tervei alapján készültek - művészien ölelik körbe a kortárs borterem 100 négyzetméteres területét, s különböző feladatokat ellátó zónákra osztják a bárt a pincétől az olvasótermen és a kóstolón át egészen a interaktív galériáig.

A „bekínáló” bortárolás csakúgy hívogat az érintésre és a tájékozódásra. Egy-egy érdekesnek tűnő palackról igény szerint egy hi-tech Surface nyújt látványos, a pincészet történetével és gasztronómiai tippekkel egybekötött online prezentációt.